Tuesday, May 10, 2011

mak terjatuh

Petang kemarin, mak aku jatuh tergelincir di dapur dowh!!! sakit pinggang. Aku yang ade time tu…aku tengah membaca surat kabar Aku kaku dan panik..aku pegang mak belum mahu bangun katanya sakit pingang Terus aku panggil maklong aku datang tengok jiran2 aku pun datang tengok mak aku masa tu air muka dan badan mak pecah peluh Masa tu memang aku tak ingat benda lain selain mak.pergerakan mak lambat bila bangun dan duduk,aku bertanggungjawap menjaga emak sekarang.bila aku ada masa aku urut belakang badan mak aku dengan minyak urut panas,mujur la juga ubat sakit urat yang raksi dengan mak aku ada sebotol lagi.Saat2 begini la aku ingat Allah….dan kepadanyalah aku berdoa mengharap mak akan sembuh seperti sedia kala

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping