Sunday, July 31, 2011

Gitar tuner


At last aku berjaya juga beli guitar tuner ha,ha, lama jugak aku berhajat nak beli da 3,4 kali tak jadi beli akhirnya aku dapat juga membelinya.EVO Guitar Tuner ET-31 GB.Tuner Klip ini sangat kompak, ringan, digital yang tepat, mudah digunakan 3 in 1 tuner gitar. Any instrumen string lain, akan Digunakan sebagai metronom, atau membantu Anda sebagai pembangkit nada. sesuai untuk instrumen gitar dan string .


Harga : RM 40,- / unit

Mini tuner ini memiliki 2 tombol, 3 fungsi, 3 tuning mode, Merah dan hijau terang back-lit LCD layar, dan hanya 41 gram lebih ringan). Aku bley drop tuner gitar kapok dengan guitar karen,bass dan chromatic

Mudah digunakan 3 in 1 tuner:

* Tuner: Clip ke headstock, atau Setiap posisi lain yang kita suka. Pilih mode getaran. Ketika catatan dimainkan,tuner Identifikasi Otomatis catatan, dan menampilkan back-lit Its LCD akan Indikasikan oleh berapa banyak catatan di / tidak selaras.lampu LED skala utama akan menyala merah / hijau tergantung pada apakah catatan dimainkan adalah in / out dari tune. Sebuah cara yang bagus untuk Meningkatkan kemampuan tuning.

Aku lebih puas hati dengan guitar tuner bcoz lebih improve nada tune daripada tuner di gajet zoom lama aku so korang klu nak cari tuner gitar lebih elok bunyinya seperti di kedai better cari la guitar tuner,ini adalah untuk Lebih Than Just Guitars! 4 Gadget Muzik

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping