Monday, July 11, 2011

Persoalanya???


aku suka duduk rumah. aku tak kira rumah aku beso mana, ada tv komputer dah oke untk aku. aku memang suka duduk rumah. aku tk suka keluar lepak dengan member2 aku. buat habiskan duit, tapi aku still tk beberapa suka duduk lepak dengan diorang berbanding duduk lepak dalam bilik aku sorang2 tak berteman. bila aku lepak dengan member2 aku kat luar, aku rasa rasa macam tak best, serius. aku suka duk kat rumah, skunk yg. aku tgh pening neyh ttg duit belanja aku tak tahu aku betul atau salah,tapi aku betul2 nak jelaskan beberapa explanation ttg hidup aku.does not tell me anything about this.lepas tu, aku kena total kan semua expenses and payment untuk bulan ini.hampeh betul duit yg ada untuk simpan untuk beli barang aku setelah di tolak habis kat bills payment dah 3,4 aku berhajat nak beli benda tu tak boleh2 beli jugak.mula mula agak stress sebab bill tu semua da bercampur aduk dengan duit pembelanjaan harian. penat je aku simpan suck ass money what a waste of money.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping