Wednesday, July 6, 2011

update blog


Sejak akhir-akhir ni kurang skit nak update blog huhu..banyak perkara urusan gak..yang terpaksa aku lalui tapi sebab tak boleh dibiarkan blog ini ditinggalkan kosong maka aku decide here to explain about my problem yang mcm2 terjadi kat aku

Minggu lepas agak sibuk untuk aku mana taknya aku kena pergi hospital,mak aku plak kena pergi hospital,settel insuran,lot tax,lesen, sampai la hari yang di tunggu2 aku dan kawan2 nak gi konvoi aku je yang tak jadi pergi sbb. motosikal aku rosak mmg kami da planing nak pergi bersama tapi tak upaya la sbb. motosikal aku rosak so diorg je pergi...lagi monitor komputer aku rosak dah 3 minggu aku tak mengadap komputer,ni pun aku dapat beli monitor crt kat kawan aku setelah aku dah cari 6 buah kedai tak ada monitor crt second hand,nk beli baru bujet tk cukup beb.Malam sabtu lepas hujan lebat kat kawasan rumah aku,rumah mak long dan rumah jiran sebelah yang banyak songeh detec habis kena sambar petir.benda yang rosak kat rumah aku plus air panas,tv,dvd,modem internet kat dalam bilik.

Nak je aku jual emp. marshall gitar aku,sbb. kawan aku nk beli dengan Harapan ianya akan membantu,tp bila pk balik sayang plak aku kat harta benda aku tu so lebih baik tk payah la ranking pun jatuh....idea pn da kering nak citer hmmmm bukan senang nak jadi blogger ni yer...namun aku masih mencuba bagaimana mahu menjadi blogger sepenuh masa walaupun macam mana ea...namun aku masih newbie lagi dalam dunia blog ini...banyak aku perlu belajar lagi...

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping