Wednesday, December 21, 2011

bla,bla,bla..

sometimes hidup membuatkan aku sgt gembira,ia macam tiada apa yang lebih indah seperti kali ini tapi hidup juga membuatkan aku terasa sesuatu di rasakan 'kenapa ia pergi ke jalan ini' kenapa ia mudah seperti bagaimana yang aku mahukan nak jadi...semuanya jadi kerana dalam hidup kita bukan satu tanpa siapa mengubahnya,kita sama-sama tinggal di bumi Allah jadi hanya dia yang memahami antara semua lebih dari sebenar-benar indah boleh jadi atas kehendaknya.

tapi sesuatu datang di dalam fikiran aku iaitu membuatkan aku berhajat,memahami bukanlah sesuatu akan jadi mudah untuk kebanyakan orang untuk berjaya.setiap orang punyai pendapat masing-masing,mereka buat untuk apa yang mereka mahukan dan dalam hidup kita adalah manusia dan alam saling memerlukan dalam hidup,...ia membuatkan aku berhajat lagi dan lagi bila fikirkan mengenainya.aku tak tahu nak katakan tapi untuk korang fikirkan,kenapa orang mahukan kepentingan bila ada topic saling memerlukan dalam hidup dan apa yang terjadi darinya,...sekali dalam hubungan kebaikan siraturahim,seriusnya memang baik antara saling memerlukan perlu untuk sesama,tapi apa akan terjadi bila ianya tidak boleh terjadi.

Bagi aku ianya mudah.sekiranya kita benar2 ambil berat dan sayangkan bersama,aman dunia tapi bila seseorang mula melupakan perkara penting dalam hidup semuanya kita buat akan salah dan ia amat berat untuk kita untuk terima semua ini so ianya sesuatu pilihan yang besar nak untuk buat,aku tak tahu nak katakan,tengoklah bagaimana seterusnya untuk masa hadapan.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping