Monday, December 5, 2011

P..Pesta png

Malam Ahad hari tu aku dan kawan ade pergi ke Pesta Pulau Pinang.ade la gambar2 menarik yang aku ambil antaranya gambar2 kat Taman Mini yang di temani oleh cahaya2 pokok2 lampu yang berwarna warni jom tengok...


Lama2 sekali datang pesta waktu malam aku kagum dengan deretan lampu tinggi kota lampu macam  dengan cahaya lampunya terang bederang meriah terasa hidup bernyawa seperti 
komputer sbb pukul 6 petang dah bekabung tk keluar mana ready untuk malam dan kawasan sewaktu denganya,


 maklumlah aku  kat kg cuma ada beberapa batang lampu yg hidup yg lain semua gelap kl nice sangat cantik perasaan dan pengalaman saja nak tengok lampu lampu kt rumah di kg hadap bleep led 









yeay jalanlah di kl tengok lampu waktu malam di tengah tengah bandaraya kuala lumpur dengan teruja sederet terang rasa alahai lampu ja pun sampai berangan nak p las vegas pulak hanya kerana lampu aku menepati expectation hanya sebatang tiang lampu sekian tq



mentoi forever

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping