Monday, December 5, 2011

aku kembali berblog

Blog personal ini pada asalnya cerita tentang kehidupan aku seorang blogger je lah. Haha..pendek kata, pada awal pembabitan aku sebagai seorang blogger, memang aku ni betul-betul berkonsepkan aku seorang blogger personal.

Tapi, setelah setahun berblog, aku seorang blogger personal sudah mula beralih arah. Dari berblog yang hanya tahu menceritakan perihal peribadi.

Aku seorang blogger yang orang mungkin akan mengatakan aku ni seorang yang pendiam. Pada hal, sesiapa yang benar-benar dah kenal rapat dengan aku, takkan kata yang aku ni pendiam.

Aku seorang blogger masih lagi teringat, kena layan aku bercerita pula. Keh keh..bukan aku tak perasan, tapi nak buat camne, susah nak stop bloging, beb!.so aku harap selepas aku kembali menulis neyh tak la banyak sangat citer aku gamaknya le kot.

OK lah, aku stop sampai sini je lah. Dah lama aku tak citer pasal perihal aku seorang blogger ni. Asyik buat entri pasal aku sorang je. Sesekali nak juga kisah kehidupan sendiri dalam blog ni. Nak buat camne, kan. rasa lain macam je...

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping