Saturday, December 31, 2011

Al-kisah Tahun Baru

Setiap Orang di dunia ini pastinya mempunyai tarikh lahir,Namun begitu lain dari hari lahir mak aku jatuh pada hari tahun baru,mak beruntung sbb satu dunia menyambutnya 1.1.1945 dan sekarang genaplah umur mak aku yang ke-67 tahun.SELAMAT HARI JADI MAK dan tarikh lahir aku pula agak unik sbb. jatuh pada 8.6.1979 sbb. apa aku kata unik apa kaitanya??? cuba teka....kalau dilihat pada belakang kotak rokok Dunhill pada tanda tangan akan terlihat simbol no.86 so jadi le hari jadi aku iaitu pada 8.6.1979,mungkin tak ramai yang tahu menahu mengenainya tul tak?hahaha apapun kat cini aku nak wish SELAMAT TAHUN BARU 2012

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping