Monday, November 28, 2011

papai...aku da tk nak menulis blog

Oklah! aku ceritalah ape yang aku ingin bagitau kat blog aku neyh sebelum nih. 1 benda yang aku rasa ramai orang sekadar cakap tapi tak tahu . Jadi aku tak mahu cakap saja. Jadi aku memang nak STOP BLOGING!

Dalam hidup, aku mahu mencuba pelbagai bende sekurang-kurangnya sesekali buat aku terfikir untuk berhenti dari menulis blog. Well, don’t ask me why aku tak ada kerja dan main tenet kat umah. Sebab aku tak mahu walaupun aku tak macam orang lain! gak la walaupun aku masih menganggur. And..sakit everybody had their own reason for what they do. Lagipun sebab lama dah aku membloging dulu kat friendster,myspace dan blogspot camnih lah aku selamba kaw kaw dengan aku tidak di sukai oleh orang,sebab kebanyakan mereka tak macam aku. Kalu pk baru sah2 rasa kesian kat mak dan aku sendiri , keh keh.

Ape yang korang pikirkan tentang seorang bloger macam aku? Secara amnya, bloger seperti aku dilabel sebagai orang yang jahat, buruk perangai, busuk, tak berdisiplin, samseng, pengotor,buruk sangka dan lain-lain.Hinanya aku Aku seorang bloger sakit. Boleh dikatekan seorang yang sakit la…bukan gila tapi agak kurang waras agaknya aku neyh

Sebelum aku terkategorikan sebagai seorang gila, aku sebenarnya sometime tak boleh dengar benda yang menyakitkan hati aku, . Aku benci aura seperti itu. Aku lihat seseorang melalui perspektif negatif dan aku tak nak dengar dan amik tahu pon pasal kebaikan dorunk.

Then, aku mula nak try, kenape orang macam tuh? Nak kate nampak stylo tak pun biase je. Buat orang lain menyampah lagi ade la.Oleh kerana aku tak nak dengar secara am nya aku pelik dari orang.Dan aku tak boleh kemana-mana ikut bayang2 aku sendiri pun aku takut dan duduk membatu di rumah.sampai kebanyakan orang dan bomoh cakap tak pernah dengar lagi penyakit seperti aku.

citer pasal aku bila-bila pun belum tentu bagus memang leceh sebab aku sakit lagi bertambah sakit mahu tak kena sembur dengan orang.kat rumah memang aku tak putus2 iktiar dan berdoa tp klu kat rumah orang entahla,yang aku tak boleh tahan cuma itu saja.tau takpe.

sebab aku macam ni aku dan mak aku xda aku nk sakit atie ker pa ker....so mcm mner skg nie?sape y ckp benar or salah or buat2 citer or batu api??? PENING2

kalu nak di ikut kan sudah banyak sangat citer yang aku type dalam blog tp aku padamkan dan delete sbb ianya tak jadi guna shortform .. nak baca pun tak seronok sebab tak faham, bahasa aku ... tapi takpe, kita faham sebab aku kini tengah sakit stress dan keliru ..doktor ada cakap aku ni tertekan (Tekanan)

banyak akan mendatang 'conflict od interest' kat aku

aku kecewa, musykil dan/atau unhappy .. so daripada nak korek tahu kisah benar, sapa salah, cakap2 sampah .. baik aku diamkan diri .. move on ... baik tak tahu daripada tahu tapi lepas tu aku kecewa ....

Aku bukanlah seorang blogger popular mahupun blogger yang tau segalanya, banyak yang aku tidak kejar dalam dunia blog, seperti ranking, traffic, komen dan populariti...aku semua giveup,aku menulis sekadar kemampuan aku.Banyak yang aku hasratkan untuk tulis di blog dan begitulah banyak yang tak tercapai.wallahualam

Semoga telah terang dan jelas penjelasan aku disini mengapa aku menjadi seorang blogger.to all of u yang baca blog aku aku minta maafla aku tak boleh menulis lagi,sebab aku tak nak dengar perkara2 yang boleh menyakitkan hati,bye,bye

take care and have a nice and happy ending my blog !!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!tutup buku.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping