Wednesday, November 2, 2011

Aduhai parut

Aku tak tahu nak kata apa...Makin hari aku rasa makin memeningkan kepala akulah parut ni...Bukan apa...May be lah... may be okay...May be... parut ni tak bermasalah sangat...TAPI... klu aku tertengok Orang...selamber dek jek pelan garu2 kat tubuh badan diorg

Kalau boleh aku BENCI dan tak suka tengok orang mengaru hadap2 orang,tak de adap sopan langsung,buang tabiat ke?nampak sangat pengotor dan gelojoh...piiiraaah.. heh...seksa kot ada parut ni...bagi aku memang seksa sebab parut aku ada banyak dan bukan aku yang buat.

Parut neyh dulu aku jatuh motosikal setelah terlibat dalam kemalangan jalan raya dimana motor aku orang lain yang pandu aku yang sama2 naik motor tak tahu apa-apa adcident kalu nak di ikutkan keadaan aku lagi parah dari kawan aku dari buku lali kaki hinggalah ke siku lengan tangan kiri aku tercedera dan menimbulkan kesan parut dalam sampai bahu aku jatuh hinggala sekarang aku tak boleh tidur mengiring di sebelah kiri kalau aku tertidur mengiring sebelah kiri bila terjaga aku akan sakit bahu ya amat rasa macam kena tindih je.

Pastu budak yang kawan aku langgar tu mak aku pula tolong bayarkan (penjamin).haish...tak bertanggung jawap langsung dah la tu sudah 15 tahun aku tak jumpa kawan aku neyh walaupun sekarang dia sudah berumah tangga so aku pun tak nak la kacau dia...

Selalunya...juga aku jatuh motor dan tercedera tapi okay jer.... tak de lah lekat parut dalam seteruk itu.Kadang-kadang aku geram bila orang macam tuh.Tak delah jibauk-jibauk...cari nahas je.Tah apahal tah... arini sebuk sangat...teringgat dengan parut diri sendiri.C**** betul! Terpaksalah aku mengsensoredkan apa-apa jer...

Urghhh!


Tak menyenangkan aku...pakai baju lengan pendek pun nampak parut tuh...Tambah menyusahkan lagi ada...Aduh... geram giler aku...

Tolonglah....
Nasib baik aku buat kad OKU.Kalau tak mesti aku lagi menyesal kot...sebab aku tak dapat bayangkan...masalah yang jenis-jenis macam ni akan muncul...walaupun hari-hari aku pujuk aku suruh redha...Tapi tak pelah...aku menghadapi pengalaman pahit...

Mungkin tak semualah kena...Adalah kot mana-mana makhluk lain yang dapat terkena macam tuh..Pada sapa-sapa yang terbaca luahan ni,Janganlah korang hukum aku sebegini...
Ni cuma, aku tak de tempat nak mengadu pasal apa yang aku kena...

Sorrylah APIT....
Mungkin aku tyak boleh lupa peristiwa itu
Sabar jelah...

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping