Monday, November 14, 2011

tak planing pun...

Hari ini Wan dtg umah,kami bawak Mak aku sekali pi jalan,Sebenarnya tak rancang pun Jd kuar gi jalan-jalan yang syok pergi makan dekat Puncak Mutiara Cafe syok dok sana macam-macam ada,Kolam ikan Air Tawar,Ternakan Ayam,Kambing dan Burung Unta




Semua ini membuatkan aku mula teruja, orang di luar begitu ingin datang ke sini menikmati segala keindahan dan kelebihan yang ada di sini.Sebab Cafe ni Pernah masuk dalam Jalan-jalan Cari Makan.Mungkin aku lebih senang bersantai kat sini, semua untuk kemudahan internet WIFI pun ada di sediakan kat sini.

Ade bujet yg cukup boleh le,Pada aku janganlah mahai sangat, tapi nak buat macam mana tempat tu depa yang punya, kami ni cuma jadi pelangan saja la, apa nak buat. Syukur Allhamdullilah dapt juga merasa makanan yang sedap.sekali sekala bleh le kalau selalu pokai la kami.Apa salahya kan pergi makan bukan bwat benda yang tak berfaedah pun lagipun aku dan mak baru first time makan kat situ sebelum neyh tak pernah pergi pun hanya dengar cerita2 dr kawan2, O.key habis da citer bwat kali neyh Bye..Selamat Berkunjung ke Puncak Mutiara Cafe

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping