Wednesday, November 2, 2011

panasnya...

Mata..terasa sangat mengantuk..tapi takde feel nk tdo....

Mood...mmg zero...malas giler...

Sebabnyer:

1. Panas giler...tak mandi semalam mandi petang kemarin je selepas kawan aku wan datang dgn bro taufik kat umah aku semalam...argh....pastu kuar temankan wan membeli belah kat Supermarket balik singgah rumah kawan hantar taufik sembang2 sampai 10.30pm

2. Letih..pasal malam tadi lena tdo..Panas tul badan aku malam tadi...Mata pun kuyu je pasal tak larat..nak mandi..at last titow tk nak pk bnyk

3. Lately, aku selalu malam2 jarang titow awal tp td pagi bagun subuh titow balik

Yang pasti, terasa cam nk post citer je nih...and still wondering about something...yet to know in this blog....ptg. neyh pun duk rasa panas lg...yuk aku nak gi mandi...dulu...chaw

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping