Monday, June 4, 2012

Makan kenduri di hari minggu

Hari minggu hari sabtu tak ada apa yg menarik sgt berlaku. Mcm biasa je... kuar  gi jalan -jalan makan kenduri dgn kawan2 aku. Naik keta kawan, kuar mkn 6 org. awal pagi pukul 8.30 kami bertolak sampai di tol sg.2 satu kereta kawan lg menunggu kami nak follow dr belakang.

Nak buat mcm mana kwn aku yg kita org tumpang keta ni bawak kami jalan-jalan rumah kawan dalam pukul 10 sampai pukul 11 pagi kami menunggu di rumah kawan tunggu permision nak pi tengok Keta dan motosikal yang nak di jual murah sikit ada yang harga sandar kat rumah Bekas Pengarah Polis Negeri Selangor dia jual beli keta dan motor  yang kat dalam balai polis...keta yang banyak dr motosikal sebab moto dah ramai org amik sekarang ni.

Hari ni nampaknya mcm dirangcangkan,  dlm kul 2.kami sampai di rumah kenduri .dapat 2 no. cabutan bertuah no.12 dan no.27 sempat tunggu amik hadiah no.12 saja hadiah beg kecik satu lagi no. cabutan bertuah bagi kat budak2 yang selisih berjalan ke kereta dengan kami yg nak g makan kenduri seronok budak2 tu...oleh kerana kami nak cepat coz gi pengkalan dalam pukul 3 amik ikan pastu na gi satu lg kenduri pukul 4.30 kat dalam estate plak...Kawan2 aku plan nak mandi di Tupah tapi balik sebab tak sempat,

Balik hantar kawan2 sampai di rumah dalam pukul 7 malam berhenti rehat dirumah sembang2 dgn wan sampai pukul 8 malam,wan yang nak bawa aku g jalan2 sebab ape cer...dia cakap kot aku duk di rumah aku tension...ucapan in advance terima kasih sajelah..sbb bawak aku g jalan2,

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping