Thursday, June 28, 2012

sedih aku pilu


emm sedih.. rasa nk nangis je.. bole tak nk nangis? takpe ke org dh besar nangis?.. tak tau napa sedih.. terlalu byk perkara yg membuatkan me sedih.. bercampur ngan penat.. sangat penat... fizikal n metal.. emm :-(  tp i want to be alone.. sedih... benci.. tension.. not fair.. tired.. jaded
rasa sedih.. bila rasa sedih jd pedih.. muka pn tak ceria..sbb. ahli keluarga saudara aku Pakngah Rashid sudah tiada,pakngah meninggal dunia pada pagi sabtu 23hb june pukul 3.30 pagi di Hospital Malaya,Petaling Jaya,K.Lumpur jenazah di bawa pulang ke kampung.Dikebumikan pada pkl 5.30pm di Tanah Perkuburan Al-Barakah,Tikam Batu,Kedah.Aku dan mak pergi tengok mayat aduss terpaksalah aku tebalkan muka jumpa dgn adik beradik,tp sebenarnya aku malu sbb. aku tak macam adik beradik saudara mara yang lain.
Tp kenapa aku sedih? kerana banyak problem...aku pn da cukur janggut coz kena tegur dengan makdak suruh cukur janggut,man nnt balik cukur janggut makdak kata tak elok macam orang tua...duk biar macam orang tua buat apa, bila aku tengok wajah aku di cermin selepas bercukur nampak macam muka bodo macam pesakit mental,mak kata aku simpan janggut nampak aku berwajah ganas
Alamak senyumlah wahai bibir.. agar wajahmu sentiasa ceria..tp aku tak mampu.. wajah tetap menggambarkan segala2nya.. tanpa mampu menutup kesedihan dihati.. duhai bibir.. senyumlah.. agar memujuk hati yang lara.. aku ingin lari bebas dari segala kesulitan.. terbang tinggi dengan hati riang... mungkinkah?? emm mana mungkin... rahsia dihati tak siapa yang tahu..

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping