Thursday, June 7, 2012

mental block


Hari ni hidup aku tak berapa produktif.Esok Kena dok stand by nak g hospital..  Kena pulak hari ni redup, angin lak menderu dingin cuaca sekarang yang typically panas membahang. yelaa perfect weather alasannya.. kena nikmati anugerah Tuhan sebaik-baiknya.
aku mula perasan yang akhir2 ni aku banyak berfikir. tersumbat agaknya arteri ke otak. life skang..tup2 g hospital.moral of story yang aku rasa sebab tulah skang ni aku rasa mental block. sebab xde benda baru berlaku. balik2 mcm tu gak dan makin hari aku rasa sebulan ke sebulan tahun ke tahun takde motif untuk maju.
semuanya..hambar..tawar.aku tak pasti sama ada aku terikut2 ngan persekitaran atau aku sendiri yang sengaja mencipta suasana macam ni.. hmm.. TAPI aku yakin yang sebenarnya cuma aku yang dapat mengubah keadaan diri aku skang..

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping