Wednesday, September 5, 2012

betul atau sebaliknya

Harini g klinik gigi ... sebab tak sihat semalam gigi aku sakit gigi garham bawah sebelah kanan aku berlubang dah bercadang nak g klinik kerajaan ... tup2 g klinik swasta kat Bertam Perdana Kepala Batas sbb. bukan apa aku was2 takut klinik kerajaan buat dgn kasar.Apa salahnya bebelanja sikit untuk diri sendiri jugak da sakit...tp masa cabut tak sakit sbb doc da suntik ubat bius...tu le tk bleh jaga gigi sendiri elok2 kan da kena cabut korang jangan ikut cam aku ehhh...Balik je rumah Makdak telefon,mak aku cakap kami baru balik pergi cabut gigi man berlubang sakit...kena marah dengan makdak "awat tak sakit duk kedarah rokok" macam mana pun aku tak pernah yg betul... cakap salah tak cakap salah,lagi kefeningan aku mula balik adoiii untuk aku dari biasa semoga kesihatan aku baik seterusnya aminnn...

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping