Wednesday, September 19, 2012

Takdir

Hari ni aku agak sibuk sikit sebab esok aku dan mak akan ke Kuala Lumpur...mungkin buat beberapa hari kat sana niat kami nak pergi menziarah pakcik yang terlantar sakit,ye la..ziarah org sakit sebenarnya di suruh nabi,Yang sedihnya pula kucing kesayangan kami Baby plak sakit da 3 hari tak mo makan nanti nak kena tinggal kat maklong,entahla kali nie aku nak aku tak tahu nak buat macam mana lg. Sebab apa? Sebab kami sendiri alami masalah sebegini.kesian pada Baby doa kan kucing kami Baby kembali sihat,Dengan izin Allah harap kami selamat semasa pergi dan balik.aku tak dapat nak citer panjang lg cuma aku rasa terkilan dan sedih sebab nak tinggalkan kucing kami Baby di ketika dia sakit perlukan perhatian dr kami,tp apa boleh buat ini semua ketentuan tuhan.terserahlah kepadanya wallahualam

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping