Monday, October 1, 2012

salam sumer..


Da seminggu da balik dr KL,Sayangnya kucing kami baby mati pada hari kami balik ke rumah,28hb ogos hari tu ader appointment dgn  Hospital..jd lama x update blog sbb..berjanggut raser nunggu...pic dr saudara aku tak upload2 lg 

 dh lambat...aaaaaaaaaa...maner x lambat..pok pek pok pek dulu itu la pasal sbb bukan hp kamera..bukan aku pny sbb.hp aku rosak masa 2 hari kat KL  ni ler..buat aku tension

Minggu ni mmg minggu yg  giler..jgn aku yg giler dah ler.. lama menunggu pic semasa kami kat sana, dari anak buah aku belum dapat2 lagi

Aper pon tak sabar mk tengok gambar2 tu jd aku tunggu aje la, to the proper ape yg patut dan perlu..aku update jugak blog aku neyh…aku puji nih…banyak citer dr aku takut jd riak pulak nanti hahaha

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping