Monday, October 8, 2012

Kenangan D' Putrajaya

Ingat g tk apabila melihat gambar aku dekat putrajaya walau pun sudah 2,3 kali melihatnya sebelum ini dari minggu lepas.sebelum ini aku sudah pernah pergi masa tu habis SPM dalam penghujung tahun 97,98 macm tu la Ini kali yang ke-2 aku pergi gambar ni di ambil pada petang hari ahad 23 Sep 2012

 
Farhany,mak,aku dan Firdaos di sebelah depan Masjid Putrajaya

Farhany Kak Lili,mak dan aku di perkarangan Masjid Putrajaya

Aku dan Bondaku Tersayang di Taman Botani Putrajaya
This pic aku tak sedar diorg ambil kerana aku tengah leka  melihat ikan kap  berenang-renang dalam Tasek Putrajaya
 terima kasihlah dkt kak lili dan anak2 buah aku yg meng uploadkan gambar2 aku.bayangan gambar melintasi ruang fikiranku,masih teringat kt sana kot sampai pagi ni tk boleh tido,okay fine on that pic aku rasa nak letak beberapa gambar semasa kat putrajaya just imagine,kalu aku tak dapat sambung citer yg lepas kat blog aku...sure maybe tk faham

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping