Monday, October 15, 2012

acoustic guitar


Wei! Korang nak tahu tak,aku baru je beli gitar akustik minggu lepas.Happy gila kot.Firstly,aku cakap ko aku beli dekat member aku Ramli jenama lama RHYTHM.kalau kat kedai sure 2,3 ratus.gitar akustik aku suka jugak lebih-lebih lagi gitar adalah favourite aku.Harga dia aku bayar RM50 je duit aku sendiri.hahaha! Nak beli gitar apa sampai RM200-$RM400.Then aku beli tali guitar akustik.Barulah dapat main! bertambah lah gitar aku pny kat rumah.

 Ini la guitar RYHTHM yang aku baru beli

Guitar 2 aku yang aku ade dan masih boleh main

So ada masalah ke? Kalau tak suka janganlah baca. Ini kan blog kepunyaan aku. So aku boleh tulis and sampaikan apa yang aku rasa. Sebuk apahal. Eh, Hehe, jangan marah!gurau je...Aku taknak sentuh banyak pasal perkara yang dah lepas ni. Aku tau aku seorang yang kuat dan mampu meneruskan kehidupan hobi aku dengan baik, InsyaAllah, dengan izin Allah. Cuma aku tak boleh tipu diri aku atas kerana minat.
Oklah,tu je kot aku nak cerita

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping