Tuesday, May 28, 2013

Hasil seni orang kg utara


Seorang sahabat yang aku kenal tru online wan.Dah bertahun pun kenal selalu jumpa.Tak macam aku kenal sahabat yang lain, aku dah jumpa dan kenal mereka tak selalu jumpa .Apalagi aku nak tolong promosi hasil kerja tangan orang kampung utara. the only yang aku kenal.Buat projek mini jentera padi jelah! bagus aku tengok ada potensi untuk benda ni

Sambil tu nak promo Product mini jentera padi sama..tukang buat ni kata mula tercetusnya idea semasa musim mengutip padi sebab tempat parking jentera padi ni di letakan di hadapan rumahnya jd di situlah bermulanya minat serta tertarik nak buat objek jentera padi di rumahnya.benda yang paling payah nak buat melentur atau membengkokan objek itu yang paling sukar di buat mengikut bentuk ikut toner.

Bukan nak perasan cuma nak tunjuk bukti.kebiasaanya orang yang oder dari luar pun boleh di hantar dengan post laju Gambar-gambar di bawah rasanya korang boleh tengok dan kalau berminat sesiapa yang sudi nak cuba beli boleh hubungi saya. di chatbox ka e-mail : muakmal_79@yahoo.co.uk atau tingalkan contact no.Bukan apa, nak bisnes ni kena la jujur kan..hahaha..strategi ajak kawan-kawan lama jumpa ni trik lama dah..cuba try teknik update sikit bro..mana tau aku terkena lagi ke..hahaha..tapi semoga  bleh berjaya la dalam kerjaya..di berkat nanti..hehe..







No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping