Sunday, May 12, 2013

saja update blog x da kerja


Hai apa dah jadi pada blog aku ni..dah makin berat nak loading aku tengok..orang suruh belajar IT tak mahu..nak cuba sendiri..dah jadi macam ni sapa yang susah..nampak gayanya aku kena tunggu selepas komputer aku OK lah..leh la belajar sikit sebanyak ilmu blog kat tenet..

tadi idea aku bercurah2 nak taip, tapi kenapa bila dah jari menyentuh ja keybord terus lenyap habis apa idea2 aku nak tulis tadi..hmm nak kata aku ni nerves tak ada sapa dah yang jengok blog aku ni..sumer pakat2 sibuk dengan hal sendiri ...mybe aku ni kurang biasa kot dalam menulis blog ni..biar lah apa pon..aku nak try tulis jugak..apa nak jadi pon jadi lah..kata seorang teman aku.." cubala, jgn fikir apa yg akan org kata kat kita, tulis apa saja yg kita rasa nak tulis. seiklasnya"..lebih kuranglah maksud dia..jadi aku nak try tgok cmana..

waktu sekrang dah menunjukkan 45 minit lagi pukul 4ptg..nampak gayanya hari ni aku dapat bertahan dari tak update apa2pon kat blog aku..bukan senang tu nak buat..mula2 macam malas nak layan..tapi la ni dah makin ok dah..tapi aku tertido lepas zohor td alamatnya kena tunda lah niat aku nak citer lebih detail kat cni.. kurang semangat nak gi jalan mana2..rasa dok umah lagi best..apa pon aku kena gi jugak ke keluar ambik angin..dah lama tak jumpa kawan2 aku seperti Ramli,Asri,Seman,shukor,md.noih dan kawan-kawan lain jugak..rindu jugak aku..aku kena kuatkan diri untuk berdunia dgn org..tapi disebabkan ada masalah tertentu so diorang dah faham dan tak kisah dengan keadaan aku.. :-D

wahh dah jauh jugak aku melalut ni..hmm memang aku nak melalut pon.. sepenuhnya lagi..nampak gaya aku dah leh stop dah menulis ni..sebab kenalah bersesuaian dengan tajuk..kan2..wah sedar xsedar cerita  jugak aku bebel kat sini....ok lah..nampak gaya aku kena berhenti setakat ini dahulu..ok setakat ni dulu lah..nanti klu ada kesempatan leh gebang lagi..heheh..

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping