Saturday, May 25, 2013

Tadaa!!! aku muncul kembali..

ke hadapan para pembaca blog aku sudah hampir 3 minggu tidak update blog walau bagai mana pun selamat dan segala urusan aku berjalan lancar seperti yang di rancangkan megenangkan pc aku pun dah ok baru lepas upgrade 23 hb hari tu,aku dah ganti hardisk WD 200GB dan RAM 512.stably more reliable, get new improvement.

minggu lepas aku dan mak serta saudara terdekat set pergi makan kenduri cousin di Sungai Buloh yang tak set nya satu pic pun aku tak ambil terlupa sebab kami berjalan jauh dan balik hari.seronok singah jumpa saudara sambil makan angin.aku teringat kat rumah Paksu di Greenwood,aku dan semua rombongan dari penang yg 18 tahun ke atas buat terapi kesihatan cas eon elektrik di tapak kaki selama 30 minit tarik buang kotor toksin,kolestrol,angin percuma sahaja. aku banyak angin dan kolestrol tapi air taklah kotor kehitaman tak sama macam yang di lihat dengan semua orang maybe aku makan ubat kot.selapas selesai buat terapi aku berasa begitu selesa.

untuk pengatahuan aku sekarang semakin tembam dan sihat. Semakin maju macam-macam kaedah technologi di gunakan dalam perubatan,bagusla macam tu kan.Oh ya sebelum mengakhiri entry pada blog aku kali ini aku minta maaf kerana aku tak banyak dan tidak selalu update citer kat blog aku seperti tahun2 lepas walaubagaimanapun insyallahlah selagi terdetik di hati nak story my life kat cni selagi mampu aku magayat aku akan terus berkarya anyhow Puasa pun dah dekat tinggal 45 hari lagi kita menyambut ramadhan.amacam dah ready?k lah stop dulu der jumpa lagi byebye...

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping