Monday, July 22, 2013

sakit

mentality aku terganggu semalam ! seriously , gila aku update blog ni pasal aku perlu jelaskannnn ? Sejak akhir-akhir ni asyik post pasal kesibukan melanda saja yang aku tau . last night pada tanggal 22.7.2013 . Aku hambat kucing orang datang gomol kucing aku kat rumah sejak kebelankangan kucing tu datang gomol kucing aku pon tk tahu kucing sapa so semalam selepas aku hambat kucing tu jd aku pun tidak dapat kawal kemarahan aku dan tempik ,aku pun tak mahu perkara macam ni berlaku aku dah cuba untuk memperbaiki kesilapan dan tak mahu terjadi seperti tahun2 lepas yang banyak konflik antara aku dengan orang sekitar.

aku rasa tahun ni aku sudah cuba buat yang terbaik untuk kawal emosi dan dengan harapan tahun ini lebih baik dari tahun2 sebelumnya.Di tahun ni cuba jaga puasa,solat,makan ubat,mengaji al-quran,aku pun sudah berbaik-baik dengan kawan-kawan sekampung,sapu cat rumah agar dapat memberi mood perubahan pada diri aku agar aku gembira di bulan puasa dan menyambut kedatangan syawal agar lebih bermakna bagi diri aku akan tetapi kenapa ianya terjadi seperti  semalam aku dah hilang sabar dan tak ingat apa-apa dengan perangai aku yang satu tu then terus jerkahhh macam orang hilang akal,aku pun tahu sebelum ini ada juga yang tak bertegur sapa .

Ohhh ! tuhan kenapa aku diberi ujian sebegini kenapa ianya terjadi begini sedangkan aku sedia cuba untuk jaga diri aku dari terjadi seperti itu. aku pun rasa tak baik jadi pemarah dan aku tak mahu jadi pemarah seperti semalam aku kecewa dengan sikap aku macam tu terlalu emosional dan aku makan semua cukup ubat sampai pukul 5 pagi baru aku tidur dan hari ini aku bangun lewat.aku rasa apa yang aku cuba buat kebaikan tiada gunanya lagi rasa lebih teruk dari frust bercinta dan aku tak nak ingat lagi apa yang aku ingat just getting well selepas ini, wherever it is necessary i will control my self walaupun aku kecewa dengan diri aku sendiri yang amat-amat sakit dan kecewa.Maafkan aku jika ada salah dan silap yang telah dilakukan.minta maaf kalau terkasar bahasa or tersinggung dan terguris di bulan2 puiasa ni

Mohon di maafkan
*man*

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping