Wednesday, July 24, 2013

rumah mak



Rumah lama sebelum di majukan aku sempat berasa tinggal waktu kecil mass ni


 erm,dear readers  Entry kali neyh rumah mak dan aku tinggal sebenarnya asal rumah ni rumah pusaka dari aruah nenek aku lagi...tidak hairanlan semua ahli keluarga adik beradik berhak ke atas rumah ni aku cuma menumpang sahaja tinggal dengan mak aku...Alhamdulillah..jumaat minggu lepas sudah siap sapu cat tapi macam tak sempurna sebab aku hanya sapu cat dinding  dan papan kayu atas saja...InsyaAllah.. lain kali nak sapu kalau ada rezeki sapu semua xpela asalkan segalanya berjalan dengan lancar dan teratur.. bebelanja 

telah aku habiskan           RM 262.20
jumlah yang betul              RM 168.00  
jadi jumlah yang sia-sia    RM 92.20 

aku beli tokei kedai bagi minyak merah di baginya yang lain syelex,cat minyak aku ingat jenama bagus Dulux mahal berkualiti tp haram cair tak ada kesan walaupun di sapu balas beberapa kali dan barang (brush rosak)

so hari ni kemas rumah...biasala persiapan raya.cukuplah yer  aku tiada ungkapan lagi nak type waktu zohor dah masyuk nak g solat zohor dulu till then....doakan aku kebaikan di rumah ni semoga di bulan ramadan semoga tidak berlaku perkara2 yang mungkar agar di rahmati dan di berkati Amin..

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping