Friday, August 9, 2013

Raya..


Amacam... control macho je bro.. cheh suka ati aku je sorang2 kat umah ni versi apa pulak daa.... siap bergaya dengan gitar lagi, bukanya apa kena tunjuk hobi apa yang aku minat barulah boleh asah bakat,aku pun masih belajar lagi main gitar bukan pro sangat pun,klu belajar dari kawan,buku,tengok cover lagu kat youtube jamming hibur-hiburkan diri sendiri saja hehe sorry la tak de kena mengena aku nak mengarut kat sini..

tup tap,tup tap dah habis bulan puasa,tup tap,tup tap dah hri raya sebelum  tup tap,tup tap aku duk type langsung lately aku nak ucap selamat hari raya hari ni da masuk hari raya yang ke 3 da beraya, mf..la tak berkesempatan aku nak update blog aku ni

Hari raya pertama di sebelah petang keluarga makngah aku datang beraya malam kawan-kawan aku datang rumah 14 orang termasuk kawan dari kenalan Facebook Herman yang sebelum ni belum pernah datang rumah aku memangnya aku tak rancang apa-apa pun malam tu dia cakap nak datang rumah beraya jd ramailah kenalan baru aku.

Hari raya kedua pergi beraya naik kereta kawan baik aku wan pi Bkt.Mertajam rumah syukri pastu Pi Kupang rumah Fauzi,then pergi Rembau Baling rumah bro Awie last pergi rumah Cik Din di pengkalan hulu balik rumah sampai pukul 11.50pm dan sekarang pukul 3 pagi type blog ni

Raya ke tiga esok rasanya tak pi mana2 kot.. nak rilek2.... kat rumah hm.. sekarang pun jam sudah pukul 4 pagi belum tidur2 lg,berjaga buat apa tak tau nak citer kat blog aku ni la,secara sengaja atau tidak atau yang anggap aku gurau,tp buat korang terasa Beribu-ribu ampun tak lupa kepada raya pun raya jugak kepada korang yang aku dah lama maafkan,tak ambil hati pun,hope korang happy,aku pon dah mengantuk dah...bye

Makan ketupat cicah kari,
Bersama-sama sahabat beraya sakan,
Selamat hari raya aidilfitri,
Salah silap harap di maafkan.

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN UNTUK YANG DRIVE KENDERAAN DI HARI RAYA NI BERHATI-HATI DI JALANRAYA INGATLAH ORANG TERSAYANG.ANDA MAMPU MEGUBAHNYA.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping