Thursday, August 21, 2014

set nak p kenduri

sudah bulan ogos already buat persiapan Big day kenduri kawin anak menakan di K.L

So now let's pictures tell everything


aku mulakan dengan Maju Melayu ni.mahal mak aku yang pilih mula2nya mak aku nak belikan untuk aku tapi selepas aku tengok kainya aku berpuas hati...hati aku tertambat bila aku try pakai nampak elok dengan hormatnya aku pun bayar balik harga baju ni dengan duit raya aku tahun ini  Takpelah sesekali sponsor bukan selalu. :) lagipun untuk aku yang nak pakai



Sampin tenunan songket Terengganu sudah 12 tahun mak aku belikan untuk aku tapi tak pernah pakaipun walaupun sekali mase nikah sepupu aku ada amik inspirasi  pinjjam dari aku pakai aku je belum pernah pakai2,malu nak pakai mahal2 nampak hebat sangat...mak aku kata nanti pergi kenduri kalau ada saudara yg lain pakai hang pakai la.simpan lama2 tak pakai bila lagi hang nak pakai...


Kacut macho aku baru je beli berbaloila dari 2 tahun lepas aku nak beli kasut dah dapat da kacut...pun aku belanja duit raya aku decide brg2 yg confirm akan dipakai dan mestilah at least berkualiti so that ianya jadi barang sentimental dan kenangan abadi.. untuk aku



p/s :dlm ati kecil : melaram sakan Heeee..biar papa asal bergaya..terbaikkkk
Sekian.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping