Friday, August 1, 2014

kucingku montel telah tiada lagi


Gambar Montel ketika di bulan puasa masa dia sakit

Berbalik cerita anak kucingku montel hanya tinggal kenangan. di ingatan aku.montel telah pergi selamanya tanggal  31 Julai 2014 hari raya ke-4 tidak dapat di bayangkan perasaan aku ketika itu. Hanya mampu terduduk diam dan menangis menyesali takdir selepas bangun tidur mak memberitahu montel sudah tiada perginya tidak kembali lagi Sudah tiba masa dia. Sampai hari ini sahaja.maafkan.sebenarnya dia terkena tindih di kaki depan sebelah kanan baru aku perasan mak bagitahu aku kakiknya kiat bengkok sebelah .tapi masih boleh berjalan cuma dia tak boleh bercakap akan sakitnya.aku mengali lubang dekat rumah mengadap kiblat agar dia pergi dengan tenang..janji Allah setiap yang hidup pastikan kembali kepadanya.aku terima dengan hati yang Redha.maafkan man montel man betul2 tidak sengaja belum sempat aku nak tebus kesalahan aku bahagiakan menjaganya montel telah pergi dulu.man sangat sayang pada montel.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping