Thursday, August 14, 2014

Salam Jumaat

Salam Jumaat buat semua umat islam dan teman  kenalan semua...Banyakkan doa di hari. Mohon kempunan dari Ilahi.Mengundang rasa insaf dan syukur dalam diri..aku mohon didoakan untuk perubahan diri.....memang telah banyak aku berubah berhijrah selangkah demi selangkah demi utk terus memperbaiki diri Permintaan aku mohon 'DIDOAKAN' itu yg menyentuh perasaan....
KERANA....

aku bukan siapa-siapa teman..Hanya insan biasa banyak khilaf yang sentiasa mengharapkan aku diberikan pertolongan..Demi aku teman...aku akan turut mendoakan..Doa untuk diriku dan teman semua dalam solat dan munajat seharian.Mudah-mudahan Allah makbulkan......aku bukan sapa-sapa..hanya mampu berkongsi pengalaman..Allah jua yang mengizinkan untuk setiap perubahan kebaikan

"Ya Allah kurniakan diriku ,  temanku itu dan kami semua dgn HidayahMu...dan Istiqomahkanlah diriku, diriku dan diri kami semua dalam ibadah dan perkara kebaikan. Amin Ya Rabbal 'Alamin "

* Hidayah milik Allah..pohon pada-Nya dalam setiap sujud dan munajat...agar aku tidak putus asa...dalam mendapatkan redha Ilahi* 

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping