Wednesday, October 8, 2014

banyak urusan

First of all,aku nak ucap selamt hari raya korban harap belum terlambat eah maaf aku rasa nak citer kesibukan aku tu pun ada  cance nak post kat blog cukuplarh payah sngt... sbb aku kat rumah dah banyak perkara nak buat mula mencabar,mana datangnya urusan itu dan ini yang tak best tuh banyak benda nak buat datang bertambah-tambah itu la ini la,mana datangnya... mana datangnya ....

Kembali kepada citer kononya orang faham yang aku seorang yang gila..memang kurang la perkataan korang tuh setahu aku agak KURANG WARAS kekadang aku sukar nak faham seperti mana yang korang tau,Kenapa serabut sangant neyh kita sering ada perkara nak di lakukan aku sendiri aku pn tk tahu belum dapat lg jawapan

Akan tanya aku kenapa aku masih lagi disini. Kenapa aku tak tinggal dulu blog aku buat lain. Kenapa aku usaha selesaikan semuanya. Ni aku nak cakap once and for all. Kalau ada alternatif lain, dah lama aku tangguh dulu. Tapi disebabkan aku ni dah berumur dan tidak berapa bijak nak bahagikan masa, maka terpaksa la aku berusaha membloging dengan lebih tekun. And yes! ..

aku memang berusaha berkongsi cerita. Segala benda aku buat. Kalau free kejap dah puas aku fikir sebab nak beritahu info. So please la jangan main assume yang aku ni suka duduk terperosok kat rumah sambil menunggu apa nak di tolong..

well more like menunggu rezeki datang bergolek. Aku paham konsep rezeki tu.. Yang ia tak kan datang tanpa usaha.. So, please.. kalau nak bagi nasihat.. biarlah nasihat yang memberangsangkan, dan bukan, aku tak kerja tu kalau aku bekerja...how could be?

Akan tanya aku, "Dah makan ubat dah?". Bila aku jawab, "Belum", jawapannya kat aku.. Kesian aku, cam ner aku leh tahan? penat tak? Hah? Kalau korang la.. payah tak korang? Susah kan? WTH.. kalau ko menanya stakat nak kesian balik kat aku.. emmm, rasanya tak pe lah. Aku pun leh kesiankan diri aku. Tak payah korang cakap korang kesian. Kalau kesian sangat. aku. Tak pulak offer kan?

itula dari bulan ogos sampai ke hari ini aku sibuk memanjang ada saja benda nak buat jd bulan ni dan hari ini dah selesai 2 urusan tinggal lagi 4 urusan lagi yang penting insyallah jumaat ni setle la kot aku tak janji sebab keesokan harinya macam mana belum tahu lagi tak payahlah aku cakap urusan apa yek... senang cakap urusan peribadi la.yang penat tu hari2 aku keluar rumah dari seminggu ke seminggu pergi sana ke sini

So, cam ni la, kalau aku rasa korang stakat idea kosong.. macam tu sbb. boring citer aku....ada hal lain nak dengan aku please don't. I am already so stressed on my own, without having you add on to that stress. As it is,I used to be able to our known,yang aku sibuk .....Logic tak? aku, ko nak amek jugak ganggu aku? Siot je lah..tunggulah tengah bulan ni baru aku free sikit

End of transmission from entry !see again next time

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping