Monday, October 20, 2014

Expenses..

hai everybody...sudah lama sangat rasanya aku tak update blog ni..bukan tak mau update, bukan gak keadaan yang tak mengizinkan, tapi pc kesayangan aku yang sakit tak sihat-sihat lagi...sercer cerite aku slow je bila guna internet buat pulak DVD yang lemah nak baca cd abih tu camno aku nak format balik bila dah terganggu cam ni... aku nak setup pc problem, nak mengurangkan kos sebenarnya tengah simpan duit baru sikit nak beli dvd rom yg baru so,dvd rom yang aku guna sekarang dvd rom second hand 1 tahun lepas aku beli dengan harga RM40 itula pasal kualiti dia tak best.... di masa aku ada duit aku tak teringat nak beli sebab jarang guna cd DVD Rom.

Dalam bulan ni aku belanja beli lampu meja RM 44.00 dan alat senaman Sit Up Bar..RM49.90.belanja bayar untuk mak RM 122.60 untuk maklong RM 70.00 sebab mesin basuh rosak hantar pergi repair lagipun aku dan mak pun guna sebab mesin di rumah pun rosak jdnya mana nak ada duit banyak2. sekarang balance tinggal RM50 saja untuk aku belanja bulan ni cukup2 makan.so kene la aku tunggu dan bersabar untuk sebarang transaction internet by PC....buat sementara.

well... life...so far so good... masalah tu biasa.... dah dapat handle cara yang lebih adult dari dulu (walaupun dulu tu adult jugak... eheheh) so then...aku dah nak tidur dulu...until next time....eah

wassalam

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping