Wednesday, October 1, 2014

Mentaliti

hmmm...pagi wake up 6am coz semalam aku makan ubat semua cukup seperti di sarankan,bekfes minum coffe....tidur balik bagun pukul 9am mandi dalam jam 10pagi keluar pergi roadwalk bagan balik pukul 2petang makan nasi goreng mak buat dan makan ubat.tak da papa nak buat baca surat khabar then masuk bilik type citer kat blog but bot to much without i never know how long for start all of me.what should i do? interested that saja nak update blog...cerita benda ni


Biarla apa orang nak cakap apa...lantak la aku kekadang tak faham mungkin selama ini apa yang aku nak jelaskan megenai diri aku secara ringkas aku cuba relese version by the end benda ni adalah perkara fizikal lengkung Mentaliti diri aku

just look at our mind GILA,ISIM,MENTAL di ketegorikan dalam ketidakupayaan MENTAL, nak cakap GILA,ISIM, agak kasar dan agak kurang la ayat tu.. mungkin aku agak KURANG WARAS sometime tu..jadi aku diketegorikan dalam KETIDAKUPAYAAN MENTAL. benda ni bila aku sakit atau beremosi aku seperti hilang akal maybe seperti orang GILA,ISIM,METAL atau hilang sabar ia menguasai aku bila kadang2 lupa makan ubat atau tertekan bila kekerapan himpunan masalah kekadang tak boleh nak control.

So aku disini kekerapan himpunan contoh aku seorang yang beragama Islam dalam sosial kehidupan ada juga pengaruh-pengaruh dari orang KAFIR jadi bila ZOUK aku terlupa janji aku dengan tuhan secara tidak di sengajakan dan haya mampu bertawakal kepadanya jadi aku terletak Allah di bawah sedangkan aku nak letaknya di tempat yang paling teratas sebab dia adalah tuhan kita.

Bila kekerapan aku pun terus terlupa dan lalaikan atau abaikan seperti lupa solat,nasihat,pesanan dan pedoman.Apabila selepas aku beremosi selepas keadaan reda bila aku duduk seorang dan berfikir balik baru aku mula sedarkan diri dan mula ingatkan tuhan sebab ia berlaku diluar kawalan aku sendiri.sebab itulah kena beristifar banyak2 tapi nak buat macam mana automatik aku lupa bila benda ni menguasai aku

sebab itu doc beri aku ubat terkawal ubat penenang agar aku relex dan tidak tertekan.aku tak minta pun sakit siapa mahu sakit lebih-lebih lagi menyakiti orang lain...aku pun tak nak jadi macam tu tapi apa boleh buat... inilah cerita dari aku payah nak cerita panjang lebar nanti macam2 pula kan

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping