Tuesday, September 30, 2014

Menemui kalian...

Dear blog yang aku kasihi,

Di sini aku menceritakan  untuk semua pembaca,Salam ku ucapkan.Ribuan terima kasih di atas kerana sudi membaca cerita aku di sini.Bagaimana pula cerita korang pula ya?tentulah seronok ya maklum sajalah  ada yang macam ni ada yang macam tu lagi2 kalu dah ada buah hati.Aku ini apa yang ada.

Sejak aku bercerita di blog aku tak pernah lagi terfikir akibatnya aku menulis di masa depan aku kelak,Sebenarnya kekadang sakit aku datang menganggu aku,nasib baik tindakan aku,apa-apa terhadap aku benarkan untuk diri aku bercerita.Walaupun tak ramai yang follow aku dan nak bagitahu comment atau sesuatu pada msg apada chatbox.silalah kalau nak berhubung dengan aku,tanyalah apa-apapun,insyallah aku akan menjawabnya apa yang boleh aku jawab.

Ingin aku bertanya pada korang,mengapa tidak follow aku,malukah atau tidak menyukai aku di sni meluat,atau meyampah atau sekadar ingin tahu apadia cerita aku,ataupun tidak suka lagi aku berblogging di dunia cyber ni?

Boleh jadi aku akan terus blogging di masa hadapan,tapi belum tahu masanya aku akan berhenti blogging,tak usahlah bertanya kenapa sebab mungkin anda segan atau malu kalau tinggin nak follow atau comment dan borak di chatbox aku,dan korang bolehlah terus membaca cerita aku.Tetapi mesti rahsia tau tak pa.

hurm,bilakah sampai sekarang tak ada ramai followers,kalau datang baca bagitahulah aku selalu tunggu di sesawang blog dan di FB.kalau tak ada juga tu apa boleh buat wahai blogku.Sebenarnya tidaklah ada apa2 yang hendak aku perkatakan di sini cuma sekadar memberitahu yang mungkin pembaca sudah melupai aku,walaupun blog aku taklah sehebat mana namun aku ikhlas bercerita di sini tak bisa untuk di lupakan.

Tentang apa yang terjadi pada diri aku,asalkan sudi membaca pun oklah tu.aku sentiasa akan bercerita lagi nanti sebab pembaca  tidak melayani aku pun,inilah aku mula rasa terasing sekali,Aku sedih ni....mungkin aku tak ada kawan yang ada blog.

Demikianlah cerita dari aku.Sudah banyak perkara yang lebih berat aku alami,aku huraikan di sini nanti pembaca jemu pula membacanya ya..tak? kalau nak tahu semua cerita aku bacalah bila dan di suatu ketika kelak.Tidak ada apa lagi yang hendak aku perkatakan lagi di sini,memadai setakat ini,Sekiranya ada apa-apa yang tersalah dan tersilap harap maafkanlah.Jika di panjangkan umur aku akan turus bercerita lagi nanti..wassalam..

Salam manis di angin lalu
bacalah cerita blog aku bagi
janganlah pula buat2 tak tahu
ada masa aku bercerita lagi

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping