Wednesday, September 24, 2014

Galau kucing aku sakit

Ketika aku galau bercerita di blog kucing aku kusyi sakit luka berlubang bernanah teruk di telingga gara-gara gatal kurap .Tulisan aku yang menggambarkan betapa menderitanya kusyi, sungguh menyayat hati.

kusyi yang belum 3 tahun, tahun pertama mulutnya luka rabit sbb. bergaduh.Tapi tak lama 2 tahun kemudian, simpati itu berbalik.kaki kanan depan kusyi luka bernanah di 2 bahagin tapak kaki .lagi dikasihani sekarang luka berlubang bernanah di telingga

kusyi menderita luka parah. Bahkan aku galau bila tiba time2 macam ni dekat kucing aku kemarin aku nak bagi mandi kusyi sebab kucing2 aku yang lain aku sudah pun bagi mandi sekurang-kurangnya sebulan sekali... bila dah tengok kusyi sakit menderita luka bernanah aku tak jadi bagi mandi aku spray ubat luka.dan hari ini lap luka dan tuang ubat gamat then sapu ubat kutu di belakang tulang badan dari tengkuk sampai ke punggung sbb. tak nak dia kegatalan mengaru kerana tidak di mandikan.kucing aku yang lain juga semua aku sapu ubat kutu.

Kasihan kau kusyi !!! agak lama aku tak bawa kucing aku ke klinik veterinar dah 5 bulan aku tak bawa sbb. tak ada penyakit apa berbandingkan sebelum ini setiap bulan.tengoklah kalau keadaanya semakin teruk terpaksalah aku bawa jumpa doc. haiwan

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping