Wednesday, September 17, 2014

kenduri kawin..

Majlis Perkahwinan Shadila & Alif Satar

kata orang kalau dah jodoh tak ke mana.Begitu juga dengan anak saudara aku Shadila atau lebih mesra dengan panggilan Dila.tanggal 15 September 2014 kabul dengan selamatnya di Dewan Perdana Felda Kuala Lumpur dalam suasana yang meriah.

suasana sebelum akad nikah berlansung

Sebelum majlis akad nikah bermula aku sibuk check pic yang aku snap dalam hp tak tahu sepupu aku ambil gambar

Gambar Pengantin Perempuan

Ketibaan Nenek Pengantin (Maklong)

Hantaran kawin

upacara meyarung cincin bagi kedua-dua belah pihak pengantin

Selepas makan aku dan mak Bergambar dengan Pengantin

Pengantin bagai pinang di belah dua

Mak aku tidak keberatan bergambar dengan Datuk Siti nurhaliza..peminat setia no. 1 la katakan mak aku duk sembang apa pun tak tau sampai aku fokus nak ambil gambar pun tak tau maklumlah fotograffer ramai.

Datuk K ,Datuk Siti Nurhaliza

kemesraan terjalin mak gembira bersama sepupu aku Sep Taha abang kandung Shadila dengan isteri dan cicit menakan 

Ahli Keluarga yg akrab adik beradik turut meraikan majlis.seganlah pula,saja tak pandai posing depan kamera 

Apapun puas hati terbaik lah aku tumpang happy sama kepada Shadila dan Alif selamat Pengantin Baru semoga diberkati dan dirahmati allah ta'ala
Sekian.Terima Kasih.


No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping