Sunday, September 7, 2014

Music video

Tadaa...!!

Hai this is my first time made music video.Sebelum ni duk record mp3 je.cam biasa saja dah bohsan tak da apa nak buat hobby aku bermain gitar layan kat rumah sorang2 aku ingat aku tak lebih overroll pulak korang tengok la aksi aku bermain gitar.. saksikan


This song classic skit yer




Erti lagu ini aku tujukan pada seorang yang teristimewa dalam hidup aku dan insan lain dalam hidupnya yang akan juga menjadi penting dalam hidup aku kerana kaitanya dengan insan teristimewa itu :P apa kejadahnya aku dalam laguni kuang..kuang..kuang


sori klu video aku tak memuaskan hati penonton.*bye*

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping