Friday, September 12, 2014

Pak Lang Meninggal

Salam Tahziah..Pak lang meninggal.

Maaf lah lambat update blog sebab aku agak sibuk ,tak ada masa mengadap pc bila free pula aku sunyi dan bersedih...itu perasaan aku beberapa hari ni. Pak Lang aku, iaitu abang mak aku meninggal dunia pagi kemarin dulu. dia meninggal di Rumahnya pada hari khamis 11 hb sepember 2014 di Batu Gajah akibat sakit tua  ada penyakit kencing manis.Aruah Pak Lang seorang yang Tegas,Bertanggungjawab dan Penyayang

Gambar keluarga dalam kenangan... 5 beradik di ambil Januari 2014

Dari kiri Makdak,Mak,Aruah Pak lang,Maklong dan Makngah

Dari kiri Makdak,Mak,Aruah Paklang,Mak long dan Makngah

Mak aku  yang bongsu sekali dalam 5 beradik,ahli keluarga mesti sedih sebab dalam 5 beradik Pak Lang aku pergi duhulu ...Apapun, kepada sepupu-sepupu aku, Abang chack, Aan, kak Ina dan kak Azizah serta Ngah Ani, takziah aku ucapkan.Tahziah Semoga tabah dan sabar menghadapi ujian Allah SWT. Aku doakan semoga Pak Lang ditempatkan disisi hambaNya yang beriman dan dikalangan orang-orang yang beriman...semoga dirahmati dan tenang di sana, hanya Allah yang lebih tahu...Alfatihah...

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping