Friday, July 10, 2015

kata oh kata...

ni entry ke dua selepas aku update entry senbentar td aku typekan sejak td aku update entah kenapa...emmm tetiba aku terfikir bila ada orang mengata,aku perasan...adakah bila kita ada blog sendiri yg banyak menceritakan tentang hal kehidupan kita untuk di konsi bersama seperti orang yang bodoh...pedih jugak telingga aku dengar...yang kata tu pun tak tahu langsung tentang blog.

lama dulu aku dah maklumkan bahawa tujuan aku tulis blog ni hanya untuk diri aku sendiri klu ada yang baca alhamdullilah klu tak ada pun tak apa..tapi klu ada yang baca blog aku ada yang berfaedah ambil yang tak berfaedah buang jauh2 ok..

pada aku blog menjadi satu tempat untuk aku luahkan...aku rasa bila aku luahkan apa yang terpendam dalam hati aku ni,menjadikan aku lebih tenang..daripada aku simpan dalam hati lebih baik aku luahkan...

lantakla nak kata aku tak reti ka apa ka..yang penting aku ada blog aku sendiri oklah tu saja sebenarnya aku tak marah sangat pun tapi...orang mengata argh! biarlah huhuhu malang sungguh pada mereka yang bersifat negatif sebegitu... ka jeles kita ada blog suka hati kita la yang penting kita happy.kita hidup di zaman cyber.ada lagi ke orang fikir tulis blog tu perasan,tak reti sungguh aku tidak boleh di terima penyataan itu

Menulis blog dapat memberikan ketenangan ia mengurangkan stress.rugila pada mereka yang tak tahu nikmatnya punya blog sendiri asyik mengata bukan dapat apa pon ingatlah apa yang di kata-kata (mengata) itu adalah perosak jiwa.

Dalam tengah aku type entry dekat blog ni ada orang yang lalu dekat rumah aku batuk sengaja di buat.heh maaf sekarang juga aku tolak tawaran kawan aku untuk bekerja no excuse 4 the orang nak batuk-batuk dan bersin-bersin..wattamat

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping