Sunday, July 12, 2015

Syukur..

puasa alhamdullilah hari ini buat aku rasa lapang dan gembira sebab persiapan raya ala kadar saja alangkah aku bersyukur walaupun pembelanjaan agak meleset tapi rezeki bertali arus nak makan sentiasa ada.Tak cukup dengan ringgit tapi benda nak makan tu ada yang memberi bantuan zakat daripada belas ehsan tahun ini. dan masa2 inilah aku paling banyak berdoa dan berserah kepada tuhan sebaik-baik tempat bergantung seperti allah yang dorongkan ianya agar sempurna.

5 hari lagi di minggu akhir tak lama tu kita nak menyambut syawal..aku pun agak sibuk sedikit minggu ini kena kerap keluar lagi pulak hari khamis akhir bulan puasa ni aku kena pergi ke hospital jumpa doc selepas seminggu raya aku kena ke hospital lagi ambil darah.sememangnya aku akui urusan aku sibuk dari bulan jun lagi sampai oktober tahun ni barulah nak lega sikit.

baiklah sekarang sudah jam 5 20pm aku nak berehat sambil menunggu waktu berbuka.malam ni kalau rajin aku nak mengemas sikit saja lagi..

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping