Saturday, July 25, 2015

Raya 6 Syawal

Pagi kemarin bertolak naik bas dari rumah pukul 10 pagi aku dan mak pergi hantar maklong ke Taiping memandangkan maklong nak pergi ke kl nak berubat matanya sebelah tak beberapa nampak kelabu.Macam biasa sampai di Taiping terus keluarga pakcik aku bawa pergi makan nasi belauk sama ayam bakar selepas makan aku dan pakcik ke masjid menunaikan sembahyang Jumaat.selepas sembahyang kami ronda2 ke rumah lama pakcik aku kat atas bukit dan kemudian restoran kueteow Doli dan ronda2 lagi jalan lama kat kawasan aku tinggal dengan keluarga pakcik aku di Taiping hujan memanjang dan hantar aku dan mak aku di stesen bas kemunting Taiping terus ambil tiket jam 6.10 petang ke Butterworth sampai di Butterworth lebih kurang pukul 8 malam hujan dan naik bas ke kampung sampai di rumah lebih kurang 8.45 mak pula beli bugger ayam kat stesen bas kemunting bawa balik ke rumah.dan hari ini bermulanya balik rutin harian aku di rumah walaupun mood raya still on weekend la kot boleh berehat sikit.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping