Saturday, July 18, 2015

Selamat Hari Raya

Di kesempatan ini,maaflah aku terlambat walaupun hari ini sudah hari raya yang ke 3... aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua ahli keluarga,kawan2,rakan2,rakan blogger,pengunjung,followers,pembaca setia blog aku...Salam aidilfitri juga istimewa buat semua yang mengenali aku sama ada pernah bersua muka atau belum pernah berjumpa..

Aku dengan rendah diri,ingin memohon ampun dan maaf di atas segala kesilapan,kekurangan dan kekasaran yang telah aku lakukan sama ada secara sengaja atau tidak sengaja..ampun dan maaf sekiranya ada tutur kata dan kelakuan yang menyakitkan hati dan menyinggung perasaan sesiapa sahaja..

Aku mendoakan agar syawal kali ini membawa lebih banyak keberkatan,kegembiraan dan kenangan indah buat kita semua...semoga sinar kebahgiaan akan sentiasa mengiringi kita semua sepanjang umur kita....

Dalam kita gembira syawal yang tiba sebenarnya aku tidak ke mana pun selain bantu mak kat rumah,maklumlah mak aku tidak beberapa larat nak melakukan kerja-kerja rumah selain memasak...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

DARIPADA AKMAL DAN KELUARGA

p/s: Ucapan raya kat blog aku setiap tahun sama saja heheh..yang penting ikhlas

Hidup kian menuju kehadapan
Lambaian Syawal yang di nanti telah tiba
Seiklas hati memohon kemaafan
Moga kesalahan dapat di maafi..Untung hidup dapat pahala...

wakakakakaka....

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping