Tuesday, September 8, 2015

:P





Terima kasih Hari ini aku baru baik  dari sakit kaki sudah boleh berjalan,kaki aku tiada luka cuma kesan melecur akibat terkena di sambar api dalam kejadian 2.30 petang hari 2 hb september 2015 ketika aku di rundung nestapa,

3hb september 2015 aku pergi ke klinik kerajaan dan ambil ubat antibiotik dan ubat sapu 5 hari megemlembung air bisanya.pada mulanya aku tak hirau sangat

6 hb september kawan aku bagi tahu suruh cucuk air bisanya keluar,sebab air bisa tajam ia memakan kulit macam siot dia suruh tumbuk daun pokok kapal terbang bersama bedak sejuk 7hb aku sapu kaki aku buat apa yang dia suruh.aku tak nak cuci kat klinik takut mereka koyak kulit aku nanti bertambah sakit la ni skin dier become dry dan sama rata balik

8hb dan 9hb aku tak boleh berjalan sakitnya berdenyut di kaki biasala so jadi seminggu ni kerja rumah menguruskan rumah dan aku mak aku yang jaga.dan aku di pesan suruh berehat buat sementara waktu aku banyak menghabiskan masa kat dalam bilik dan dalam rumah sebelum sembuh sepenuhnya dan hari ini sekurang-kurangnya aku gembira kerana boleh berjalan sebaik mungkin

sepatutnya aku sudah tidur tadi saja bangun nak kabarkan kabar berita mengenai aku.Perkara yang aku rasa itu selalunya aku berdoa semoga aku tetapkan keyakinan dan kekuatan dalam menempuh hari-hari depan.sekarang masa bersilih ganti cerita pun dah letih...selamat pagi... see  ya next time...

                                             selfie mereput di rumah menunggu sembuh sakit

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping