Tuesday, September 22, 2015

Sejauh mana kemampuan..

Semua orang dan setiap orang yang berjiwa besar tentu punya  kisah di belakang layar yang berantakan.Mereka pernah rasa takut,kuatir,ragu dan menangis.Aku pernah berjalan di dalam kegelapan yang seakan tanpa akhir penghujungnya.Aku pernah terintimidasi,Aku pernah jatuh,Aku pernah kehilangan makna hidup,Aku pernah merasa bahawa Aku hanyalah orang-orang yang bermimpi terlalu muluk.

Hanya saja Aku tidak pernah berhenti berjalan atau bahkan merangkak.Aku tidak pernah berhenti bergerak maju.Aku memacu dirinya sendiri untuk terus berjalan dengan penuh keyakinan dan harapan.Aku  berjuang sendiri dengan segenap kekuatan yang aku punya untuk selalu berada dalam ritime yang benar.

Di dalam hening aku berteriak,di dalam hening aku menangis,di dalam hening aku mereka-mereka dan mencari jawaban.tidak banyak yang tahu kisah di belakang layar ini,kerana yang terpenting bukan pengakuan dan simpati dari orang lain,melainkan hubungan yang personal dengan penciptanya.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping