Tuesday, March 22, 2016

aku da balik kampung

Hari ahad aku sudah balik ke penang bersama sepupu aku abg sazele sampai di rumah lebih kurang 11.30 malam.so 2,3 hari ini aku buat keje rumah sikit2 saja.nampak gayanya aku tolong tengokan mak di kg buat sementara waktu sebab banyak urusan yang perlu di selesaikan.

Maybe April ni aku datang ke KL semula kali ini mungkin hampir sebulan lah kot sebab hari aku kena balik pergi hospital ambil ubat serta suntikan (cucuk) tengoklah keadaan macam mana dan mungkin aku kembali ke kl lagi dan balik dan pergi lagi sampai bulan May.

Selepas tu mungkin agak lama aku di kampung.mungkin ada ketika aku ke kl lagi.aku tak kisahlah asalkan aku dapat buat sikit income untuk aku di rumah secara sambilan yelah tak de keje hehehe aku baru di peringkat permulaan nak buat biz neyh hopefully berjalan lancar.

Sambutan agak rancak bila ada orang comform beli baju barulah kami buat.kat rumah aku cuba buat lagi design yang apa yang sesuai untuk di jual.dengan hasil jualan dan baju tu dapatlah aku berbelanja macam beli barang2 keperluan memandangkan sekarang barang semuanya mahal2 kos benda nak buat design pun mahal juga lagi2 kalau lain2 warna.

what can be expected from a value for money range idea tuh aku kenalah buat yang betul2 bukan suka-suka nak buat atau saja-saja nak buat so anak saudara aku yang bertuah tuh emir banyak belajar dari senior dan memang pandai nak buat cara nak buat serta promosi sebab perniagaan ni dahulu nama company kami buat pernah di buat oleh maknya kakak lili semasa di oversea entah macam mana suatu hari ketika berkemas rumah terjumpa so emir anak saudara aku lah yang take over nak buat semula job neyh aku tumpang sekaki menyibuk je hehehe dah rezeki apa boleh buat.

katup citer aku sudah ada benda yang boleh buat asalakan masyuuukkk terima kasihlah eah job ni je aynag aku mampu buat pun kenapa tatak percaya ka???k lah panjang da aku story line up ttg diri aku sekarang so kalau ada apa2 yang boleh di kongsi aku akan inform kat blog ataupun di media sosial ok.tq banyak banyak seban aku sudi bercerita. semoga success together to our my family...



Kakak Azizah, kakak lilis dan aku masa hari quality day  UIAKL

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping