Thursday, March 17, 2016

Di K.L


Sorry la meyepi sekejap,Pagi sabtu 12hb march 2016 aku ke kl seorang diri,mak aku hantar aku dekat stasion bas butterworth,aku update ni pun kebetulan free mlm ni.dari hari pertama aku sampai ke kl kerap hujan lain di kg panas memanjang.

Sebenarnya aku ke kl sbb nak tolong anak saudara aku emir ada buat Projek design baju di studio di rumahnya,atas pelawaan Adik beradik aku tinggal d kl dahulu buat masa sekarang,bolehlah juga aku berjumpa dgn maklong yg katanya nk operate matanya.

Sepanjang aku berada di kl aku di layan dgn baik sekali mana tak nya makan minum aku semuanya sedap2.keluarga kakak lili selalu bawa makan di luar.aku je segan nak sellfe pic terlupa





2,3 hari ni tolong buat keje kt opis kakak lili,minggu depan aku balik ke png sebab ada appoitment nak jumpa doc ambil ubat selepas ni aku kena datang balik ke kl buat keje dgn anak saudara aku

Nak tengok apa yg telah aku dan emir buat marketing design baju td masuk whi tv3 baju artis family kak izue suami isteri bergelar doc yg ada salah seorang anak mereka Tidak sempurna sifat yg sakit kami panggil namanya jat

So hari isnin haritu da siap 11 pasang baju hantar kepada kak izue mama izat






G
Aku happy sepanjang berada d kl Janji beres all the best wish 4 me..




No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping