Thursday, April 21, 2016

Pergi Hospital

18 April 2016 pagi bawa mak aku pergi hospital Seberang Jaya sebab mak dapat surat suruh pergi check jantung  di bahagian pakar 3 ECHO ROOM  bilik stress sebab jantung mak lemah. dan hari ini 21hb April 2016 ke klinik kerajaan jumpa doctor sampai ke klinik tadi ramai pesakit selalu aku bawa mak aku aku selalu tunggu mak aku nanti mak kena pergi lagi ke Hospital sebarang jaya untuk rawatan lanjut di sebabkan jantung mak bermasaalah.

gambar keputusan ada hari ini nanti nak kena pass kat doc hospital seberang jaya nyempat lah aku update gambar keputusan scan x ray jantung mak aku





adush, dush,dush kesian kat mak aku pun tak tahu dan tak faham.gambar berikut surat susulan untuk ke hospital sebarang jaya



kiranya kes mak aku kes berat jugalahkan mungkin faktor umur dan menhidap pelbagai penyakit janji bukan penyakit yang teruk-teruk sudah la kesian mak aku pun fikir begitu tapi seriusnya benda ni betul2 buat aku rasa tak selesa sampai sekarang memikirkan mak aku takut aku jadi bertambah sakit dan bersedih esok turn aku pula ke hospital ambil ubat dan suntikan.Ya allah Ya tuhan ku kau sihatkanlah kami seperti sedia kala agar kami mendapat kebaikan di dunia dan akhirat.setakat ini dahulu cerita aku kali ini aku dah tak tahu nak kabar berita apa lagi insyaalah kalau tak ada aral melintang aku kembali update cerita lagi,take care..bye



No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping