Tuesday, May 24, 2016

kisah my rambutku

Hai u all pa habaq ?nak tayang pic rambut panjang aku dulu-dulu selepas tamat belajar sampai bertututan hingga sekarang tapi sekarang aku dah tak lagi simpan rambut panjang dah.waduh2..koknya kali ini rambutku jadi begini ya udah....


Bagi aku biasa gitu gitu saja menjaga rambut setiap kali mandi hanya syampoo saja cerita tentang rambut waktu aku kecil rambut aku lurus dan lembut selepas umur aku 12 tahun mencelah saja rambut jahat terbit dari kepala aku rambut jahat aku mean rambut kasar yang keras berbengkok2 tu jadi selepas umur aku 12 tahun rambut aku tak rapi lagi

This is my hair about 19 years ago masa ni umur aku 19 tahun dalam tahun 98 gitu la,aku simpan hingga ke paras bahu ada juga kawan aku panggil aku romeo otai masa tu...aku aku tidak merokok gunting sebab aku nazar dapat kerja dan semperna ada kenduri doa selamat kat rumah aku selepas tu aku kemalangan dan kecewa sampai sekarang


Ini masa tahun 2009 pic ni aku kat rumah selepas aku kemalangan jalan raya lagi...jd tak keluar pergi mana tak ada sapa nak gunting rambut aku aduh sedihnya.

ini gambar tahun lepas 2015 selalunya aku gunting pendek macam ni la

This is my head kekadang bila rambut aku pendek aku selalu juga pakai topi sebab bila aku gunting rambut rambut aku kelarah di sebelah atas kanan sebab ada kesan jahitan semasa kemalangan jalanraya 19 tahun lepas

Rambut aku tebal rimas pula rasa macam nak demam tapi aku biasa saja asalkan kemas.teringgin nak rambut lembut macam aku budak2 dulu sekian tapi sekarang sikit2 beruban mak aku yang selalu suka tolong cabutkan k ya c u again

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping