Saturday, May 28, 2016

Handfhone ku rosak

pa boleh bikin dah takdir, hp aku rosak pulak....masuk air minggu lepas boleh hidup tapi keluar message factory mode bahasa cina tup-tup keluar gambar icon robot terlentang menandakan sistem telefon aku rosak..... macam orang le pulak.... jawabnya... majuk ke apa... geram aku, aku ketuk2 dah geram punya pasal. Ingat bateri habis, dah caj tak makan saman jugak... ahhh.. dah la malas nak layan... Jadinya sabar lah dulu kalau nak kene beli baru.... eemm..... duit lagi dalam aku nak menyimpan, ada2 je yang mengganggu. Tak sempat nak ke kedai handphone, rasa macam system problem.... kalau tak belai system jer huhuhu... jimat duit aku.... Nampaknya buat setakat ini, aku buat tak kisah je.... Rasanya tak de orang yang penting untuk dihubungi... ye tak???? ye la agaknya.... kalau ada yang send mesej @ whatsapp..... biar je la tak de yang special pun... setakat whatapp pasal berhubung , kat umah fikir kerja nak tidur fikir kerja..... buat masa ni.... aku menyepi dulu...kawan aku pun dah mula tanya mana akmal??? aku cakap maaflah aku jarang online...

.. tak pe la handphone saja rosak bukan aku yang sakit pun,mak aku cakap kalau tidak barang tak laku le...so buat masa sekarang aku offline le dulu watssup dan jarang online fb kalau nak msg aku guna hp mak aku le dulu 

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping