Tuesday, June 7, 2016

Marhaban ya ramadhan



Selamat berpuasa..maaflah terlambat nak mengucapkan Selamat berpuasa di bulan ramadhan kali ini,yelah sejak kebelankangan ini aku banyak kerja nak kena dibereskan.Aku pun selalu ke surau dekat rumah aku menunaikan solat sunat tarawih di sebelah petang aku mengaji al-quran di rumah diam tak diam sudah sampai hari yang ke tiga kali kita berpuasa dan sekarang hari ini sudah pun genap umur aku yang ke 37 tahun hari lahir aku boleh dikirakan pangkat tok cik dah yelah anak menakan aku pun sudah mempunyai anak dan anak diorang kiranya dah ada jadi cucu menakan aku sudah,hanya aku saja yang membujang sampai ke tua heh..duk macam tu jugak

Doa aku harap mak aku lekas sihat yelah dia telahpun uzur selalu tak larat nak buat kerja,aku saja yang tolong tengokan mak di rumah uruskan dan lakukan apa yang boleh aku buat dan patut buat.satu benda yang buat aku risaukan penyakit mak aku doktor kata serius.semoga mak aku di panjangjangkan umurnya dan sihat kembali seperti selalu

dan sekarang aku jarang online pc mahupun hp jadinya aku jaranglah buka laman2 sosial untuk berkumunikasi antara kenal-kenalan maaf ea keadaan tidak mengizinkan aku buat masa sekarang harap teman2 serta kenalan tidak merasa hairan aku tak ke mana pun pi mai2 tang tu juga duk kat rumah saja.


MaRhaAbaN yA rAmAdHan… ya Allah, kusaMbut datang’nya buLan pEnuh ampUnanmu dengaN sUka daLam diri beRlumUr doSa, bErharap maMpu men’jaLankan semuwa pErintahmu dan kembaLi fitrah. Maafkan khilafku, ikhlaskan salahku,yg kucintai dg hati hanYA EnGkaU Yg SaTu dan sepenuh hati karnaNya… sEmEMaNgnYa  tiap langkah kaki kU mEdApAtkAn ridloNya…selamat Ramadhan 2016,aKHir KaTA DaRI AkU teRiMalAh PanTuN DaRi AkKU

Sangatlah cantik kain pelikat…
Dipakai oarang  pergi ke pekan..
Puasa Ramadhan sudahlah berkat..
Salah & khilaf mohon dmaafkan..
 


Mohon maaf lahir dan bathin



No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping