Tuesday, July 19, 2016

Aku Layan Blues

Buat kutip di jaja..
Dont say tidak tinggal
Kadang-kadang ingat hanya bernafas
Kadang-kadang Aku perlu percaya
Aku tidak tahu Entah bagaimana
Lupakan kemungkinan
Apa yang hanya memberikan
Aku rasa seperti aku berteriak
Kadang kadang di celup ada
Be on somewhere
Aku bukan satu satunya
Dengan Hal-hal dalam fikiran
Kini merasa nothing to lose
Fikiran tak pernah nyata
Melepaskan sakit
Hapus semua sakit
Pape lebih pepercut
Mengapa rasanya seperti hari ini
Begini tegang Paranoia
Paranoid ini meninggalkan
Tidak tahu stres
Tekanan di umpamakan
Terharu aku menutup
Mata yang tertawa
Ketika untuk tenggelam
Atau bedengang mendengar aku paranoid looking
Uurggh punggungku seperti angin puyuh
Tepat di bawah kulit
Bertindak takhta
Kebas kebas kaki
Arus bawah mati
Sangat mati rasa
Aku di sini..

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping